Když si někdo vytvoří webové stránky, které slouží k podnikání a stanou se zdrojem příjmu, obvykle se naučí používat i analytické nástroje, které slouží k měření návštěvnosti. Měřit návštěvnost u webu bez propagace by bylo zbytečné a tak si lidé hledají různé způsoby, jak web propagovat, někdo se dlouhodobě věnuje SEO, jiní zkouší email marketing nebo třeba propagaci na sociálních sítích. Existuje jeden druh propagace, který je v mnoha ohledech bezkonkurenční a sice PPC reklama.

Hlavní výhody PPC propagace

Zatímco SEO je svým způsobem neviditelné a ovlivňuje dlouhodobě pozice ve vyhledávání, PPC reklama je vidět úplně všude. Uživatele provází ve vyhledávání i v obsahu webů, její vzhled je různý, od textové až po obrazovou nebo video reklamu. Neplatíte u ní za zobrazení nebo za časový úsek, ale za prokliknutí na web. Tuto reklamu využívají všechny úspěšné společnosti, protože je účinná a funguje rychle – může být spuštěna již do několika dnů a tím se rychle postarat o návštěvnost. Někteří lidé hledají PPC reklama návod, následně zjistí, že se tato reklama provozuje na různých reklamních systémech. V tuzemsku je nejlepší volbou především Google Ads a následně Sklik.

Pokud je cílem podpora vašeho byznysu, nemá cenu hledat, jak vytvořit PPC reklamu, mnohem lepší volbou je obrátit se na zkušenou marketingovou agenturu na Seoconsult.cz, která se vám o ní postará. Profesionálové se postarají o správné nastavení a zacílení. Reklamu udělají natolik atraktivní, aby vám zajistila vysokou návštěvnost. Kampaň mohou spustit už do 5 pracovních dnů a postarají se o její kvalitní správu, aby vám stále přinášela dostatek návštěvníků.