Optimalizace pro vyhledávače je nejpopulárnější možností propagace webu. Pokud byste chtěli svůj web propagovat, ale váháte nad tím, jestli je tento způsob propagace pro váš web vhodný, položte si následující otázku: Chci, aby byl můj web dohledatelný ve výsledcích vyhledávání? Odpověď by měla být jednoznačně ano. Jde o základ internetového marketingu a pokud váš web není k nalezení, jakoby neexistoval. Díky SEO můžete získat dlouhodobou návštěvnost z organického vyhledávání a to zajisté stojí za investici.
Jak SEO funguje?
Když zadá uživatel nějaký výraz do vyhledávání, vyhledávače mu během zlomku sekundy naservírují výsledky, které jsou seřazené od nejpopulárnějších webů s kvalitním obsahem až po ty horší. Zjednodušeně řečeno, od nejrelevantnější výsledků až po ty méně relevantní. Pokud máte eshop, mělo by být vaším cílem, aby ho lidé našli podle sortimentu, který nabízíte. SEO je souborem činností, které se mají postarat o to, aby byl váš web pro vyhledávače natolik atraktivní, aby ho řadily na důležitá slova na přední pozice ve vyhledávání.
K tomu je potřeba se zaměřit na dva faktory, ON page (obsah webu) a OFF page (popularitu webu). S oběma faktory vám nejlépe pomůže zkušená agentura Ppcprofits.cz. SEO cena se stanoví tak, aby odpovídala vašemu budgetu i vašim cílům. ON page zahrnuje vše, co se týká obsahu, je potřeba, aby byl web repsonzivní, měl dostatek textového obsahu, správnou strukturu, vyplněné meta informace, rychle se načítal aj. Pokud je z hlediska ON page plně validní, je třeba se zaměřit na popularitu, tu vyhledávače měří množstvím odkazů na cizích doménách. Agentura nejprve udělá důkladnou analýzu kl. slova, aby zjistila, jaká slova je třeba podporovat a následně stanoví vhodnou strategii budování zpětných odkazů.
Zkušená agentura vám poskytne i další marketingové služby, kam patří Facebook správa, PPC reklama, email marketing aj.